niedziela, 21 września 2014

#11 Kilka dni wolnego vol. 1 ♥♥♥♥

Hej wszystkim!  Mam kilka dni wolnego od pracy, które rozpoczęłam bardzo aktywnie wbrew pozorom , dopiero dzisiaj mam lazy day a wolne mam od piątku ^^ Po kolei więc!
W piątek miałam się opierniczać, ale zadzwoniła kumpela czy nie chcę jechać z nimi do Kielc ^^ No więc że kocham jeździć samochodem to się zgodziłam no i przed wyjściem wyglądałam tak
koszula, torebka second hand
tshirt h&m
dżinsy centrum chińskie
trampki sklep osiedlowy
Po błądzeniu w Kielcach (nadal nie wiem jak dojechać do uczelni...) i złożeniu dokumentów byłyśmy o takie szczęśliwe

udało się uchwycić ten moment 

krzywe nogi, peace i krzywa mordka, tak to ja ^^ 
Potem dorwałyśmy setki sklepów w Galerii Echo, ja oczywiście nie mogłam przegapić H&M... 

I tak kupiłam inną, ale co tam xD
... i czegoś do zjedzenia ^^ 


Potem szybko ogarnąć japki i na Strych ! Mordeczki kochane, się stęskniłam!  
taaaaaaaak bardzo mi Was brakowało 

no i po co nam było to chili...

tak, zamówiłyśmy pizzę z chili. nigdy więcej chili nie zagości na moim języku !!!! 

no i jeszcze zahaczyłyśmy o Lubiankę  
Tak właśnie minął mi piątek  Sobotę spędziłam na przemeblowaniu i generalnym sprzątaniu pokoju, jest inaczej, lepiej  Mam manię przemeblowywania pokoju... ^^ Natomiast dzisiaj totalnie lazy day, tym bardziej, że fatalnie się czułam od rana, więc tylko fluffy socks i leżymy oglądając filmiki na YouTube

Fluffy Socks niezbędne na jesień 
gratisowo #fatandfabulous ^^

Pojawiło się też kilka nowych piosenek, które wpadły mi w ucho ^^
Jessie J Ariana Grande Nicki Minaj Bang Bang 

Borixon Pezet S.O.S. 
 
Pawbeats ft. Rahim Buka PiH Schizofrenia 

DJ 600V Cześć, Mes ft. Ten Typ Mes Lerek 

Na dziś to tyle, mam jeszcze kilka dni wolnego, więc na pewno jeszcze się do Was odezwę ^^ Miłego niedzielnego wieczoru! 


macchiato aka tomsonowa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz