czwartek, 2 października 2014

# 12 Jestę studentę ♥♥♥

Hej mordeczki! ♥ Dzisiaj krótki post z kilkoma newsami ^^
1. DOSTAŁAM SIĘ !!! ♥ Jestem studentką filologii angielskiej na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach ♥ So proud!
2. Jutro jadę właśnie na pierwsze zajęcia (bo studiuję niestacjonarnie ^^) ♥ Poznam ludzi ze swojego kierunku ♥ Yay!
3. Nadal mam mało czasu, bo pracuję, a teraz doszły jeszcze studia, więc nie wiem jak będzie z blogowaniem, ale postaram się pisać tak często jak tylko się da, bo...
4. Mam netbooka ♥ Nareszcie swój komputer, jak dobrze

Teraz tylko kilka zdjęć i ulubionych numerów, enjoy i trzymajcie za mnie kciuki!

look at me haha

o m g, co za dramat haha          
 zerówka, 4 klasa, 1 liceum i obecnie ^^
perfect mirror selfie haha

new in! ♥ new love
George, Second Hand, 16zł

  Muzycznie
 
   
macchiato aka tomsonowa  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz