środa, 8 października 2014

#13 My mówimy, że życie jest piękne! ♥

Heeeeeeeeeeeej Mordeczki ♥ Co u Was słychać? Jak pierwszy miesiąc nauki? Albo pierwsze dni studiów? :)
 Ja jestem po pierwszym zjeździe, przede mną drugi :) Będzie ciężko: od poniedziałku do czwartku praca 6.30-16, potem uczelnia - piątek 15-20, sobota 8-20, niedziela 8-20... Co tam, damy radę! ;) 
Kilka zdjęć, a ja tymczasem oglądam Naznaczony Rozdział 2  odrabiam prace domowe,w końcu już w piątek uczelnia...
Poznałam super ludzi, mam nadzieję, że będzie coraz lepiej! :)
Uniwersytet Jana Kochanowskiego - w lewo ^^

Wydział Humanistyczny UJK


fonetyka pozdrawia

mirror selfie

relaks po pierwszym zjeździe

more official? :D

      
fat and fabulous bitches!
now ulubiony kawałek:
Pokahontaz - Życie jest piękne
macchiato aka tomsonowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz