wtorek, 11 listopada 2014

# 14 Update ♥

Dzieńdobrywieczór wszystkim! ♥ Długo się zbierałam do napisania kolejnego posta, jakoś nie miałam lepszej okazji ani siły.. Jednak 4 dni po 10/11 h w pracy a potem cały weekend na uczelni potrafi wykończyć... Dlatego też tak długo mnie tu nie było, ale jestem, wróciłam, hello!
Może krótko opowiem o swoich studiach. Jak wiecie, studiuję filologię angielską :) Zawsze moim ulubionym językiem był angielski i cieszę się z wyboru kierunku studiów i mimo swoich obaw (czy ja na pewno wszystko zdam?) jestem bardzo zadowolona :) Najlepsze w moich studiach jest to, co w sumie było do przewidzenia - wspaniali ludzie Jasmine, Gabinchi, Małpeczka, Milenka, chyba mogę Wam już podziękować za te wspólne (dopiero) 4 zjazdy, jesteście najlepsze ♥ PS. Jasmine pamiętam o tym pucharze
Za dwa tygodnie kolokwium z gramatyki praktycznej, za 3 z ćwiczeń receptywno-dyskursywnych (słuchanek) ♥ Mniam, jak pięknie :)
Kolejnym newsem jest to, że zapoznałam się bliżej z Martą! ♥ Yay! Kolejna znajomość dzięki Afromental tak właściwie ♥ Wiem, że to czytasz, kisski :*
Next: Planuję 10 grudnia jechać do Warszawy do Klubu Stodoła na finałowy koncert trasy Afromental z okazji 10-lecia zespołu Nie, nie planuję. JA TAM POJADĘ CHOĆBY NIE WIEM CO!
Jeszcze jeden news związany z Afro: 24 listopada wychodzi nowa płyta, "Mental House", oczywiście już zamówiona
Dzisiaj mam chwilkę czasu, bo jest 11 listopada, więc nawet ja mam wolne :) Jutro i czwartek do pracy, potem weekend na uczelni :) Yay :)
Kilka zdjęć z ostatniego okresu :) Tym razem w małym mixie :)
 1. Pełnoprawna studentka!
 2. Najlepszy kebab ever
 3. Tak, wiecie, że kocham zupki chińskie
4. Idealny poranek lazy day
5. OOTD na uczelnię :)
6. Jasmine! Najlepsza
7. Lazy evening with brother, HP and pizza
8. My Besties
9. Selfie :)
10. OOTD na uczelnię part II :)    

Na koniec kilka nowych ulubieńców muzycznych

LemON - Jutro

 Afromental - Differences

Tove Lo - Habits (Stay high) Hippie Remix

Bednarek ft. Staff - Chwile jak te

   Czarny HIFI ft. VNM, Ten Typ Mes, Tomson - Demony

 Pawbeats ft. VNM, Marcelina - Nie szukaj mnie


Jak to powiedział Lajuś w wywiadzie z Sopot Festival 2009r:
AJ SPIK FINISZ SOŁ DI END
Idę się odprężyć w wannie, przekąsić coś i spać, bo jutro do pracy :)
Mam nadzieję, że post Wam przypadł do gustu, postaram się częściej odzywać :)
Udanego tygodnia!

macchiato aka tomsonowa  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz