środa, 3 grudnia 2014

#15 New month, new life! ♥

Witajcie wszyscy! :) Przepraszam za swoją długą nieobecność tutaj, ale zaczął się grudzień i nadeszły wielkie zmiany w moim życiu :) Ale po kolei :)
Po pierwsze więc: przeprowadziłam się! ♥ Mieszkam teraz w akademiku w Kielcach z kumpelą ♥ Yay! Tyle szczęścia :) Druga sprawa, zmieniłam pracę, ale na razie nic Wam na temat nowej nie zdradzę dopóki nie będę miała sama jakiejś opinii na ten temat :)
Kolejną ważną sprawą, dla mnie oczywiście, była premiera najnowszego albumu Afromental - "Mental House" 24 listopada ♥ Płytę oczywiście już mam (no musiałam od razu uzupełnić kolekcję :D). Album okazał się totalnym szpanem, 10 kawałków, większość w ich typowo koncertowym stylu, mocne brzmienia, coś, na co czekaliśmy razem z resztą AfroFamilii już długo ♥ Powstał już pierwszy teledysk reprezentujący ten album, enjoy! ♥

Wrzucę Wam jeszcze kilka zdjęć z ostatniego czasu i uciekam uczyć się na kolokwia i zaliczenia, które już za tydzień! :(
Powiem Wam jeszcze jedną rzecz - udało się, 10 grudnia zjawię się w Klubie Stodoła w Warszawie na finałowym koncercie trasy X Tour ♥ ♥ ♥
Bar Mleczny "MIŚ", polecam z czystym sumieniem, pyszności! ♥


welcome to the Mental House! ♥

jest i cała kolekcja ♥

taka zimnica w Kielcach...

lecimy na miasto ♥

studencka wersja #windywolinskiego ♥
kochana Ann♥


   
taki tam widok z okna z pokoju ♥
ucięło Echo :(

Na koniec tylko kilka propozycji muzycznych :)
tutaj możecie przesłuchać cały album Mental House ♥

Maroon 5 - Animals ♥

Mam nadzieję, że spędzacie fajny czas :) Do zobaczenia w następnym poście! :)

macchiato aka tomsonowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz