sobota, 13 grudnia 2014

#16 Finałowy koncert trasy X Tour Afromental ♥

Heeeeeeeeeeeeelooooooooooooooou ewryłan! ♥ 
Witam Was po kolejnej dość długiej przerwie :) Sporo się zmieniło: mieszkam w akademiku już prawie 2 tygodnie, jest super ^^ Nowa praca tez jest super, świetni ludzie, co chyba najważniejsze :D Ale przejdźmy do głównego tematu tego posta! ^^
10 grudnia 2014r. w warszawskim klubie Stodoła odbył się finałowy koncert trasy X Tour zespołu Afromental i, uwaga, udało mi się pojechać ♥ Krótka relacja? Oczywiście!
Po 10 wsiadłam do pociągu i już o 13.30 byłam w Warszawie ♥ Zaczekałam na Paulinę, z którą się umówiłam na wspólne popołudnie przedkoncertowe ♥ Zwiedziłyśmy Złote Tarasy i skoczyłyśmy do 'Lubię to!' na pyszny obiad i kawę, polecam!
Po niezbyt długim (o dziwo) błądzeniu po warszawskich ulicach przed 18 trafiłyśmy na ulicę Stefana Batorego, gdzie mieści się klub studencki Stodoła ♥ Przed wejściem czekało już sporo osób, okazało się, że niektórzy stali tam już od 11! :O Kochana AfroRodzina wspaniale nas przywitała, jak zawsze, i mimo mrozu wytrzymałyśmy do tej 19, aż zaczęli nas wpuszczać do klubu ^^
Co prawda na temat obsługi i ochrony się lepiej nie wypowiem, ale!

NAJLEPSZY KONCERT EVER! ♥ Chłopaki dali czadu, zagrali kawałki z najnowszej płyty, ale także te z poprzednich, przykładowo "It's my life" ♥ Zaprosili także kilku gości: chór Sound'n'Grace, VNMa, Numer Raza, Grizzlee'go i Frenchy'ego ♥ Koncert wyszedł cudownie! ♥ Potem oczekiwanie na autografy i zdjęcia, a po 1 byłyśmy na dworcu, a pociąg 5.37... Wchodzimy do McDonald'a (jak dobrze że był czynny!) a tu połowa ekipy z koncertu, wszyscy w oczekiwanu na pociągi ♥ Wszystko super, tylko, że Mc był czynny do 4, półtorej godziny spędziłyśmy na peronie, ach, jak ciepło ♥ Haha :D Warto było, dla takiego koncertu! ♥ *____________________*
Kilka zdjęć! :)
Śniadulka to najlepszy towarzysz do zdjęć ♥

Filip Torres ♥

moja kochana towarzyszka AfroPodróż ♥

hardkor Tomsonowa, fotogeniczne Domi i Eliza ♥

Grizzlee ♥

jakość jest jaka jest, ale selfie z Wojtkiem jest! ^^

fotogeniczny kuzyn i niefotogeniczna ja ♥

Torresiwo ♥
bilet na najlepszy koncert w życiu ♥
  
najlepsza AfroRodzina na świecie ♥♥♥
fot. Jasio Iwanow


szpan ♥♥♥
fot. Jasio Iwanow

brakuje Tomsona i Lajana :(


Dodatkowo wrzucam Wam filmik, który udało mi się nagrać :) Fragment "Differences" ♥♥♥


Z mojej strony to by było na tyle :D 'Czyżby to by była miała być prawda by była?' ♥ Do następnego posta Misiaki! ♥

macchiato aka tomsonowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz