niedziela, 4 stycznia 2015

#17 Ulubieńcy ostatnich tygodni ♥

Hello everyone! :) Dzisiejszy post nie będzie o świętach, bo w tym roku jakoś ich za bardzo nie czuję... Ale zrobimy małe podsumowanie ulubieńców :) Będzie to mieszanka ulubieńców zarówno kosmetycznych jak i niekosmetycznych :) Zapraszam! ^^
 Puder bambusowy z jedwabiem, Paese
Na pewno znany większości produkt, używam go od prawie 4 miesięcy i zużyłam dopiero jakoś połowę (biorąc pod uwagę to, że używam go razem z kumpelą, to jest naprawdę nieźle ^^), a zapłaciłam za niego jedyne 19,99zł w promocji :) Mimo iż nie mam tłustej skóry (czyli takiej, dla której jest ten puder polecany) to sprawdza się super: matowi skórę bez efektu białej maski i naprawdę długo się utrzymuje. Polecam! :)
                                                                    (19 promocja) 37, miejska drogeria




Podkład Editt Cosmetics Perfect Mat Make-Up
Najlepszy podkład jaki dotąd miałam! Kupiony za całe 8zł w sklepie chińskim (z lekką obawą) a okazał się najlepszym zakupem w tego typu sklepie ^^ Nie zapycha, doskonały odcień, nie ma różowych pigmentów (co dla mnie przy podkładzie jest ważniejsze, bo mam bardzo różową skórę :/), długo się utrzymuje. Jak dla mnie przebija podkłady drogeryjne! :)
                                           8/9 zł, sklep chiński



Hoshiko Lucky Love
Podróbka chyba jednych z najsłynniejszych ostatnio na YouTube'ie perfum Moschino I Love Love :) Kosztowały mnie jedyne 29zł, używam ich od pół roku codziennie i tylko połowa zniknęła :) Utrzymują się naprawdę bardzo długo, mogę szczerze polecić, bo zapach jest niemalże identyczny jak oryginału! :)
29, Miejska drogeria








Najlepszy balsam do ust jaki kiedykolwiek miałam! Przebija nawet ulubioną dotąd Nivea Milk&Honey :) Doskonały zapach, smak i idealne nawilżenie. Polecam szczególnie wersję o zapachu mleczka kokosowego oraz gumy balonowej, te są genialne, natomiast co do mlecznej czekolady mam mieszane uczucia, bo ma bardzo sztuczny zapach, co mnie bardzo drażni :D
3.99 Rossmann



Pierwszy zakup z Yankee Candle :)
Od zawsze chciałam mieć ten zapach u siebie, jednak postanowiłam przejrzeć też inne zapachy, którymi zostałam oczarowana, jednak ostatecznie zdecydowałam się właśnie na zapach Clean Cotton, czyli (według mnie) zapach świeżego prania, coś cudownego! ♥ Polecam serdecznie :)






Jeżeli chodzi o serial, to mam tutaj dwóch ulubieńców: 
2 Broke Girls: świetny amerykański serial-komedia, dla rozluźnenia polecam! :)





Drugim ulubieńcem z kategorii serial jest "Ghost Whisperer" (Zaklinacz Dusz). Coś dla fanów duchów, zjawisk paranormalnych i dobrze zrobionych zdjęć :) 





Tym razem postanowiłam do ulubieńców dodać jeszcze kilka osób, dzięki którym ostatni czas stał się super czasem :)
Paulina - dziękuję Ci za wyjazd do Warszawy, za koncert i za to wspólne marznięcie na dworcu ♥
Dziama - najlepsza kuzynka na całym świecie, dziękuję że znalazłaś dla mnie chwilę czasu ♥♥♥
AfroRodzina! Kocham Was najmocniej na świecie i dziękuję, że mogę być częścią tej wspaniałej rodziny ♥
Ann - najlepsza współlokatorka, dziękuję że dzięki Tobie moje włosy żyją hahaha i czekam na Twojego bloga! ♥♥♥
Lolek - mój kochany młodszy brat, za którym bardzo tęsknię i czekam aż się zobaczymy ♥♥♥
Wymienić muszę tutaj jeszcze jedną osobę, jednak bezimiennie, bo myślę, że nie chciałaby być sławna na moim blogu. Dziękuję za wszystko, Ty już tam wiesz ♥

Miano płyty roku otrzymuje oczywiście nic innego jak "Mental House" Afromental ♥ Tyle czekania i opłacało się! ♥
1. Mental House
2. I Loved You
3. For Myself
4. Fuck The World
5. Lust Call
6. Running Away
7. Return Of The Cavemen
8. We Want It
9. Forever Young
10. Differences

Zapraszam do przesłuchania ♥♥♥

Mam nadzieję, że post Wam się podobał i do następnej notki! :)

macchiato aka tomsonowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz