niedziela, 1 czerwca 2014

#1 Hey Hi Hello

Witajcie! Od dzisiaj rozpoczynam nowego bloga, mam nadzieję, że będziecie go prowadzić i czytać razem ze mną :) Zmieniam tematykę tego bloga. A może nie tyle tematykę, co raczej podejście do wielu ważnych spraw. Oraz oczywiście wygląd :)
Ostatnio dość dużo przeszłam. Ale o dziwo bardzo szybko się z tego podniosłam, naprawdę bardzo szybko, co w moim przypadku jest dość dziwne, ale to wszystko dzięki wspaniałym ludziom, których mam wokół siebie i tylko dzięki Nim tak dobrze wyszłam z całej tej sytuacji :) Jest dobrze, w końcu zaczęłam normalnie żyć, spotykać się ze znajomymi i w końcu czuję, że żyję! :) Jeśli chcecie pooglądać zdjęcia z ostatnich dni zapraszam na mojego instagramaInstagram macchiato_95. Dzisiejszy post to takie krótkie podsumowanie, powitanie i spam zdjęciowy :) Have a nice Sunday! <3 

Jestem już po maturach, czekam na wyniki, zaczynam pracę, staję na nogi <3 I planuję najdłuższe wakacje w życiu :) Nie powiem Wam na razie nic o swoich planach konkretnie, żeby nie zapeszyć, ale jeśli wszystko wyjdzie, to będzie przegenialnie <3 
Zapamiętajcie sobie jedno: w każdej sytuacji trzeba być chociaż trochę egoistą i pomyśleć o sobie, a nie o innych. Nawet w związku. I najbardziej motywujący fragment ever na do widzenia:

I can’t live without my music

It’s the air I breathe and never gonna loose it

Can’t live without my family and friends

'Cause they show me the way

How to bear the struggles every day

And when I make a mistake and fall down

I know they always will be by 

my side helping my to get up

I love you for that

One love, good people and fuck you all evil minds

That’s the way I am

It’s my life


nowa, ale ciągle Wasza
macchiato

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz