wtorek, 17 czerwca 2014

#3 50 faktów o mnie!

Cześć wszystkim! Przepraszam Was od razu, że tak długo nic nie pisałam, ale od 5 czerwca pracuję i albo jestem w pracy albo siedzę w domu i nie mam na nic siły.. Ciężko się przestawić na wstawanie o 5, jak przez prawie dwa miesiące wstawało się po 8 czy 9..
Dziś luźny post, na luźny dzień przed ciężką harówką środową ^^ Enjoy!


1. Mam na imię Klaudia.


2. Moje drugie imię to Katarzyna. Bleh.


3. Imię na bierzmowanie wybrałam sobie nieco hardcorowe-Annuarita ^^

4. Urodziłam się 28 grudnia ^^



5. Mam konto na facebooku, instagramie, asku, youtube, bloggerze i snapchacie ^^



6. Moje ulubione zespoły to- Afromental, 30 Seconds To Mars, LemON, East West Rockers i 3oda Kru 



7. Moim ukochanym wokalistą jest Tomasz Tomson Lach 



8. Do playlisty ulubionych na youtube dodaję też piosenki : Jamala, Beyonce, Shakiry, Bruno Mars'a, Maroon 5, Christiny Aguilery, Ed'a Sheeran'a, Mroza, One Direction, Demi Lovato, Jason'a Derulo, The Wanted, The Pretty Reckless, Florence and The Machine,   Happysad, Kings of Leon, Metallici, Guns'n'Roses, Olly'ego Murs'a, Pharrell'a Williams'a, Sean'a Paul'a, Ewy Farnej, Avril Lavigne



9. Moimi ulubionymi raperami są VNM, PiH, Eldo, Pezet, Fokus, Rahim, Zeus, Chada, 

GrubSon i Eminem.




10. Ulubieni aktorzy: Jason Statham, Taylor Lautner, Jakub Wesołowski, Maciej Zakościelny, Antoni Pawlicki ^^



11. Do moich ulubionych vloggerek należąRedLipstickM0nsterstylizacje2TheOleskaaa i PannaJoannaMakeUp ^^



12. Nie cierpię gazowanej wody! Ble.



13. Zawsze jak słucham muzyki na słuchawkach śpiewam na cały głos :D



14. Kiedy jestem zmęczona i chcę się zrelaksować włączam 'odmóżdżające' seriale : Trudne sprawy, Dlaczego ja itp itd :D



15. Nienawidzę rodzynków! Zwłaszcza w serniku...



16. Mam okropną alergię, ale jeszcze nie odkryłam na co :D



17. Moją dużą wadą jest to, że klnę jak szewc...



18. ... ale takie już uroki człowieka z nerwicą ^^



19. Mam dwóch młodszych braci, 16 i 8 lat :D



20. Jestem uzależniona od zupek chińskich, jem co najmniej jedną w tygodniu :(



21. Kocham seriale kryminalne, ale moimi ulubionymi serialami są Czas Honoru i 2 Broke Girls 



22. W dzieciństwie chciałam zostać piosenkarką, ornitologiem, weterynarzem, policjantką, nauczycielką ^^



23. Pracuję w piekarni ^^

24. Kocham oglądać horrory, ale potem cierpię na bezsenność :D



25. Jestem fanką Afromental od 5 lat! ^^ 



26. Planuję iść na studia o kierunku filologia angielska z przygotowaniem pedagogicznym i drugim językiem obcym ^^



27. Zawsze chciałam tańczyć dancehall :(



28. Nie lubię zupy pomidorowej!



29. Nienawidzę flaków, wątróbki, serc, płuc i tym podobnych obrzydlistw.



30. Kocham mówić, czytać, pisać i słuchać po angielsku 



31. Kocham pizzę i placki ziemniaczane z leczo z kabaczka ♥ ooooh najlepsze obiady 



32. W liceum zmieniłam klasę z humanistycznej na matematyczno-językową ^^



33. Moim idolem jest Tomasz Tomson Lach 



34. W 4 klasie szkoły podstawowej wywalczyłam tytuł Mistrza Matematyki ^^



35. Za szybko przyzwyczajam się do ludzi.



36. W liceum moimi znienawidzonymi przedmiotami był WOS i przedsiębiorczość. Bleh.

37. Kocham sok pomarańczowy i bananowy 



38. Chcesz mnie przeprosić? Kup mi toffifee 



39. Nigdy nie byłam za granicą :(



40. Kocham grille i ogniska ze znajomymi, nie lubię imprez klubowych i nigdy na takiej nie byłam ^^



41. Nigdy nie próbowałam papierosów i nie spieszy mi się do tego ^^



42. Lubię gotować ^^



43.* Mam zajebisty tyłek?



44.* Umiem się dobrze ubrać?

45.* Mam fajny kolor oczu?



46.* Ładnie śpiewam?



47.** Szybko piję piwo:D



48.** Jestem otwarta, tolerancyjna, odpowiedzialna i oddana



49. Uwielbiam Somersby jeżynowe 



50. Kocham i ubóstwiam swoich ukochanych ludzi! ♥ 

Ola, Justix, Paula, Groszek, Usia, Angie, Ann, Madzia, Gocha, Tala, Lisowska  ♥ 





* według Lisowskiej

** według Ann



DOBRANOC  ♥  

macchiato.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz